Futută in cur si cu sufletul in rai

I'm back bitches with a whole new blog 😎

Stiu ca a trecut ceva timp de cand nu am mai scris, dar uite ca nu v-am uitat! Stiu ca multe dintre voi mi-ati scris sa abordez acest subiect asa ca uite! Este pentru TINE!

 Astazi o sa va intreb...cum e sa fi proasta "lui"? Eram in metrou la Piata Unirii  acum cateva zile si un "domn" tipa cat poate el de tare "Mars in pula mea de curva!" la o fata care binenteles era cu el. Clar eu m-am oprit sa vad ce se intampla si dupa ceva timp am realizat ca ea era "concubina lui de companie". S-au certat ce s-au injurat si la sfarsit el ii da o palma cat se poate de tare.

Acum va intreb pe voi, pentru ca stiu 100% ca una din voi a patit asa ceva, cum pula mea stai cu un asemenea cacat de om? Te-a injurat? Te-a lovit? ... Tu de ce mai stai cu el?... Vrajeala aia " dar il iubesc" nu merge fata mea! Daca il iubesti il lasi in mortii lui sa plece dracu intr-o mini vacanta pe la Girugiu sau Jilava.

 In momentul in care tu spui ca il iubesti, ai fi in stare sa ii dai cu o sticla in cap sa ii spargi capul putin? Asa... doar ca "te-a suparat"? Daca iubind-ul sincer nu l-ai lovi atunci clar el NU te iubeste din moment ce si-a permis sa te injure sau MAI RAU sa te loveasca! De ce accepti?
In afara de faptul ca te fute cum iti place tie cand sunteti "ok" (niciodata nu sunteti ok pentru ca el te foloseste de fapt), in afara de faptul ca poate te intretine (clar poti mai mult de atat), nu inteleg de ce ai accepta sa dea in tine? Gandeste-te ca sunt milioane de barbati care fut MULT mai bine ca el, care te doresc cu adevarat si care te-ar intretine si iubi din suflet. De ce iti pierzi timpul pretios alaturi de o bucatica de cacat vechi cand poti avansa foarte usor la un desert bine meritat?

Tine minte! Ce se aseamana se aduna!
Daca tu spui da jignirilor si batailor atunci si el spune da infidelitatii. Cine stie, poate primesti cadou din partea lui si un mostenitor facut cu o "viitoare prietena" dea ta 😏





Pana data viitoare,
Ai grija de tine si de corpul tau!

A. 💋

Comments

Popular posts from this blog

La o bere cu baietii

Unde pula mea sunt? Da tu cine esti?